קבוצת DDBI

DDBI Group

DDBI הינה חברה ישראלית בעלת ניסיון של למעלה מ 30 שנה בתחום מודיעין עסקי | בדיקות נאותות | איתור נכסים בארץ ובעולם. החברה מספקת אינפורמציה בינלאומית בתחום מודיעין עסקי אסטרטגי ובדיקות נאותות – Due Diligence
אשר נועדו לסייע ללקוחות עסקיים וחברות בקבלת החלטות קריטיות והפחתת סיכון.

ניהול סיכונים לחברות

כל ארגון צריך מידע ולא משנה הענף בו הוא פועל ! – איומים חיצוניים או פנימיים עלולים לגרום לארגון לתוצאות קשות כאשר הם לא נבדקים. כאשר חקירות ארגוניות ותאגידיות נעשות בצורה טובה, הן יחשפו מצבים וחולשות המשפיעים על אבטחת הארגון, לזהות מעשים פסולים ולמזער סיכונים. קבוצת DDBI מתמחה בביצוע חקירות ובדיקות אבטחה לארגונך.אנו בוחנים גורמי סיכון פנימיים וחיצוניים, ולאחר מכן אנו יכולים לספק פתרונות מותאמים אישית, עבורך. הפעילות שלנו כוללת מגוון רחב של שירותי חקירה, וכוללות חקירות ארגוניות, בדיקת נאותות, איתור גורמי סיכון ועוד.


בדיקת רקע לשותף עסקי | סכסוכים עסקיים | פתרון סכסוכים עסקיים | בדיקת ריגול עסקי |


מתי משתמשים במניעת פחת וניהול סיכונים לתאגידים עסקיים מסחריים
?

ניהול סיכונים בתאגידים, ארגונים וחברות עסקיות וחקירות ארגוניות מתבצע בדרך כלל מהסיבות הבאות:

פעילות מניעת פחת וניהול סיכונים בחברות תאגידיות ועסקיות מבוצעת  בעקבות אירוע חריג בעבודה או דיווח על מקרה המצריך בירור עמוק יותר כדוגמת שיחת טלפון או דו"אל אנונימי והתראה על שחיתות, טענות על אלימות במקום העבודה או הטרדות מיניות.

עבירות נוספות במקום העבודה הדורשות בירור חקירתי כוללות מעילות, גניבת נתונים, ריגול תעשייתי, הונאות טכנולוגיות וחבלה במזיד ע"י עובד ממורמר.

לדוגמא, גניבה פנימית בארגון מתרחשת בשתי דרכים: גניבה פיזית אשר נפוצה בקמעונאות ובתעשייה, וגניבה פיננסית, כגון מעילה בכספים מכירת מידע רגיש ועוד.

פעילות ניהול הסיכונים שלנו ממוקד לא רק על מנת להגיע לשורשו של ההפסד הכספי אשר נגרם לארגון אלא מתמקד במציאת פתרונות למניעת גניבה נוספת.

הבדיקה יכולה לקבוע מי או מה גורם לבעיה ומדוע.

כמו כן אנו מבצעים בדיקות פוליגרף לעובדים ולמועמדים לעבודה וכן בדיקת פוליגרף נקודתית במידה של גניבות ועוד.


למה לצפות במהלך הליך ניהול סיכונים בתאגידים עסקיים  ?

בין אם הארגון שלך הוא חברת ענק מבוססת או סטארט-אפ מתחיל, לחקירה תאגידית מסחרית יהיו מספר שלבים.

יועץ הסיכונים שלנו יעריך את צרכיך בעזרת שאלות על מנת להבין טוב יותר את המצב בארגון ולספק המלצות בהתאם.

משך זמן הליך ניהול סיכונים תלוי בגורמים רבים ובעיקר במורכבות המקרה.

רבים מלקוחותינו בוחרים להשתמש בשירותי ניהול סיכונים ואבטחה באופן קבוע ובצורה של ריטיינר חודשי בעיקר בשל התוצאה החיובית על שורת הרווח הסופית של הארגון עקב כך.

שירותי מניעת פחת וניהול סיכונים  שלנו כוללים מגוון שירותים. החל מבדיקה למתן שוחד, הונאות פנימיות וחיצוניות, מעילות למיניהן, גניבות פיסיות ואלקטרוניות ועוד.

במסגרת בדיקות אלו שאנו מספקים לחברות וארגונים, אנו משתמשים בשילוב של מעקב פיזי מתועד וידיאו, מעקבים אלקטרוניים חוקיים, תחקור סמוי וגלוי של עובדים וחשודים, השתלת עובדים סמויים בארגון, בדיקות פוליגרף תקופתיות ועוד. בנוסף אנו מספקים שירות של מודיעין עסקי אסטרטגי.


מעקבים פיזיים

מעקב הינו תהליך ניטור אנשים ומקומות, על מנת להשיג מידע.

מעקב הינו שימושי ביותר על מנת לבדיקות פעילותם של חשודים, ניטור גורמים החשודים בגניבה קמעונאית תוך שיתוף פעולה עם עובדים מתוך הארגון עצמו.

במסגרת הבדיקות שאנו מבצעים, אנו משתמשים בשילוב של מעקב פיזי מתועד. כאשר מעקב פיזי אינו אפשרי אנו עשויים להשתמש במקרים מסוימים במעקב אלקטרוני, התקנת מערכות צילום סמויות ועוד.


מעקבים דיגיטליים

פעולה זו בעצם עוקבת אחר טביעת האצבע המקוונת של הארגון שלך.

באמצעות מעקב דיגיטאלי, אנו עוזרים לך לזהות מוצרים שנגנבו או זויפו ונמכרים בשוק, לאמת רישיונות תכנה של העסק אשר נמכרות בשוק ולנהל מודיעין עסקי. אנו עובדים מזה שנים רבות עם יחידות האכיפה בישראל ובמדינות רבות בעולם במטרה לאתר סחורות ומוצרים מזויפים, להשמידם ולעזור ליחידות האכיפה להעמיד לדין את העבריינים.

צרו איתנו קשר לקבלת מידע נוסף באופן דיסקרטי.

דילוג לתוכן